3 reacties op “Wie is de Mol? 2013 afl 9 en toen waren er nog maar twee #widm

  1. Voor mij geldt (helaas) hetzelfde. Pas in de finale-aflevering is het mij duidelijk geworden dat Kees de mol moet zijn. Toch vind ik dat Paulien zich meer als mol heeft gedragen. Ik heb het niet volledig nagekeken maar voor mijn gevoel heeft Kees ook meer geld binnen gehaald dan Paulien. Wel kreeg ik het idee dat vrij weinig mensen Kees in het begin hebben verdacht, wat natuurlijk wel goed ‘gespeeld’ is door hem. We zullen zien komende donderdag, maar het is voor mij 95% zeker dat Kees de mol is.

  2. Als Kees het is dan heeft hij het ERG goed gespeeld hoor. Ik heb hem gedurende de hele serie nooit echt serieus overwogen als potentiële mol (dit i.t.t. Paulien). Kan niet wachten tot donderdag!

Geef een reactie

