3 reacties op “Wie is de Mol? 2013 wat zegt Tim hier? #widm

  1. Volgens mij zeg Tim: de verdenking moet op mij, dat moeten we uitspelen. En daarna zegt hij iets als: de volgende reeks op jou als verdachte.

  2. Volgens mij zegt Tim inderdaad: De verdenking moet op mij die moeten we uitspelen De volgende reeks verdenkingen op jou doen , de focus nu op mij .

  3. “Ja maar de verdenking moet op mij he. Die moeten we uitspelen”
    Even later: “We kunnen wel de volgende reeks op jou de verdenkingen doen, hee, dat de focus nu op mij is”

Geef een reactie

