6 reacties op “Wie is de Mol? 2012 Anne-Marie, bedankt Liesbeth en gefeliciteerd Hadewych #widm

  1. Ha
    Wij gaan je site onthouden voor volgend jaar want het is een leuke site om te lezen in de tijd van het idd geweldige programma WIE IS DE MOL!
    En dit jaar dan maar eens eindelijk een TELEVIZIERRING!!!!!

  2. Hoi,
    Ik ga ook zeker je site bij mijn favorieten plaatsen, heb erg genoten van je blogs iedere week en ik kijk uit naar volgend jaar!!
    Ik vond deze serie ook top en voor het eerst had ik de mol goed!😉

  3. Gefeliciteerd, ik ben zo ontzettend op het verkeerde been gezet door Liesbeth. Ik had nota bene bijna alle acties van Anne-Marie in de smiezen, maar het was niet genoeg om haar echt te verdenken, pas op het einde kwam ik tot de conclusie, maar nog steeds vind ik Liesbeth de echte Mol, die heeft zoveel meer dingen verkeerd gedaan😉
    Leuk dat je me blijft volgen!

  4. Ben het helemaal met je eens! Ik dacht er net zo over. Pas een week of 3 geleden dacht ik dat het ook wel eens Anne-Marie zou kunnen zijn. Ik was echter zo overtuigd van Liesbeth dat ik hier niet van af heb geweken. Liesbeth was in mijn ogen nog altijd meer ‘Mol’ dan Anne-Marie. Enige vorm van tunnelvisie dus haha. Toch was het weer een fantastisch seizoen van het beste programma aller tijden!

    Ik heb met heel veel plezier je stukken gelezen en ik kijk uit naar een volgend seizoen ‘Wie is de mol?’. Ook dan zal ik weer met veel plezier volgen wat je zal schrijven over de mol. Hopelijk zitten we dan beiden wel op de goede mol haha.

    • Leuk om te lezen Ramon. Er gaat een hoop tijd zitten in het bijhouden van zo’n weblog, dus des te leuker als mensen er plezier aan beleven🙂
      Ik ben bang dat we volgend jaar er gewoon weer instinken, daar zorgen de programmamakers wel voor.

Geef een reactie

