5 reacties op “Wie is de Mol? 2012 Liesbeth of Anne-Marie, dat is logisch #widm

  1. Waarom is Hadewych de mol niet? Wat is het probleem? Volgens mij is die kans nog steeds 1 op 3. Oke, niemand heeft op haar gestemd. Dat zou een unicum zijn, maar het kan nog steeds.

  2. Je ziet in de vooruitblik dat Anne-Marie en Liesbeth Hade feliciteren. Je feliciteert iemand omdat hij gewonnen heeft of de mol is. In elk geval geen verliezer. Dan valt scenario 1 af en is Liesbeth niet de mol.

  3. Is het heel duidelijk feliciteren? Ik moet het nog terugkijken hoor, maar het kan ook troosten zijn, Anne-Marie stond er een beetje buiten.
    Voor mij is Hadewych totaal niet verdacht, daarom neem ik haar ook niet mee in de theorie en dat zou best heel stom kunnen zijn, maar ik blijf trouw aan Liesbeth😉 tegen beter weten in wellicht.

  4. Je moet het maar eens terugkijken. Hade heeft een verraste blik. Ik vind het duidelijk feliciteren. Er wordt op alle fora zo over gesproken.

    Los daarvan is het een kans van 1 op 3 voor alle drie. Voor alle drie valt ook wel wat te zeggen en tegen alle drie ook.

Geef een reactie

