2 reacties op “Wie is de Mol? 2012 de tussenstukjes en de test #widm

  1. Wat me hier opviel, en wat denk ik ook belangrijk is, is dat Tim bij de test wederom over de getallen 3-2-1 ging! Hij ging met de muis naar drie, twijfelde en bewoog de muis via twee naar één (Liesbeth naar ik meen?) en klikte op haar.

    Ook de “drie bruggen, twee touwen, één opdracht doen me neigen naar Tim. Ik hoop het niet😦 vond hem te leuk om de mol te zijn. Stiekem hoop ik dus nog steeds dat Liesbeth het is.

    p.s leuke blog, het helpt me om eens zonder gevoel, maar naar de feiten, te kijken!

    • dank je voor je compliment, niet alles is even feitelijk natuurlijk, ook ik heb mijn voorkeuren en die komen ook duidelijk naar voren, maar ik probeer wel zo feitelijk mogelijk te blijven🙂

Geef een reactie

