4 reacties op “Wie is de Mol? 2012 afl 7 eerste indrukken #widm

  1. nee nee, helemaal niet met je eens, maar ook ik zeg maar wat😀 Niet liesbeth, het is te voor de hand liggend. Tim ook niet, te dom aan het doen. Annemarie gewoon nee! Hadewych JA want de tekens worden heel subtiel steeds een beetje duidelijker, maar om daar dan precies de vinger op te leggen kan ik ook weer niet. Dat art zei bij de bruggen: de mol heeft misschien wel iets laten zien wat hij/zij eigenlijk niet wilde betekend voor mij dat hadewych hoogtevrees zou hebben en toch ging. Zij alleen vertelde dat tim en zij hoogtevrees hadden, tim heeft alleen lopen gillen toen hij al aan dat touw hing, Hadewych was daarvoor al bezig.
    Ach ik zeg ook maar wat, het is een gevoel een idee en ik hoop dat ik wederom gelijk heb😀

  2. De mol kon natuurlijk makkelijk geld uit de pot te halen door zichzelf fout te voorspellen. Dat maakt Liesbeth, Tim of Anne-Marie verdacht. Het gesprek met Hadewych leek het korste, dus dat zou haar weer verdacht maken (Art moest genoeg tijd overhebben voor de dilemma’s). Ik vond zelf ook dat het wel slim is om studenten kunstgeschiedenis erbij te hebben. De titels waren ook lastig. Lijkt me niet dat ze de mol voor deze opdracht apart laten opereren. Anne-Marie begon meteen op dat stierenhoofd te schrijven waardoor ze later veel tijd verloren met het overschrijven. William was voor mij ook al lang niet verdacht meer. Jammer want het was wel een leuke kandidaat.

  3. Een subtiele hint misschien van Hadewych. Als ze vertelt over het wel of niet abseilen van de brug zegt ze: “De mol die weet, ook al heeft ze 3 dubbel doorgedacht, die weet, die gaat niet. Hadewych gaat niét van die brug” (kijk terug vanaf 19:51) Ik hoorde het zo: De Mol, die gaat niet, Hadewych gaat niet

Geef een reactie

