6 reacties op “Wie is de Mol? 2012 de andere Mollen #widm

  1. Niet omdat ze overal op 1 staat, maar wel omdat ze mijn hoofdMol is. En om nu eens puur naar de anderen te kijken. Maar dit bevestigt mijn gevoel ook weer dat Frits en Tim in de gaten gehouden moeten worden🙂
    Tunnelvisie? Ik? Hahaha, dacht het wel🙂

  2. Heb je de uitwerking? Ik kom zelf op hele andere scores uit. De rooktonnen moet precies andersom want de opdracht moest mislukken om geld te krijgen. Ik zal mijn lijstje binnenkort geven.

Geef een reactie

