5 reacties op “Wie is de Mol? 2012 de focus op Liesbeth #widm

  1. Je zit echt in je tunnel, hè😉. Mooi geredeneerd, maar sommige dingen ver doorgedacht of onjuist. Ik denk dat je dit soort lijstjes voor elke kandidaat kan maken als je diegene verdacht vindt. Ik vind sommige dingen van Liesbeth ook heel erg verdacht, maar anderen zijn ook raar bezig.

    • ik zit wel in een tunnel, terwijl ik dat niet wil, ik kijk heel serieus naar iedereen, maar kom steeds bij Liesbeth uit. ik ben bezig met een stuk over de andere kandidaten en hun molligheid voor het evenwicht, maar…

  2. ik mis in deze overigens zorgvuldig uitgegraven tunnel, nog een kneiter van een hint op 27:50 van aflevering 4, een close-up van de foto van de ouders van liesbeth (waar die onder water nog van mollogo ontdaan was) waarbij je duidelijk het verschil in grote ziet en een mollogo prachtig tot duimafdruk vervormd rechts in de hoek van de foto…en palindroom wordt mol in Adorp, maar dat is spielerei

    • @morec volgens mij kruip jij al vrolijk achter me aan door dezelfde tunnel🙂
      ik heb die foto in de prut en zonder Mol-logo ook gezien en ook de afwijking in grootte en de plek van het Mol-logo verschillen boven water.
      mooi gevonden van Adorp🙂

      • @thfcwoutor uiteraard kruip ik ook die tunnel, het is de enige die je dit seizoen kan maken (misschien met fritsie bitchie als uitzondering) naar mijn bescheiden mening, dus ik volg je tunnel graag tot de finale. Overigens liep mol in Adorp dood op een uitzending van het jeugdjournaal van 27 sept 2007 omdat die niet door Liesbeth werd gepresenteerd.

Geef een reactie

