7 reacties op “Wie is de Mol? 2012 wat deed de Mol tijdens de opdrachten #widm

  1. Ik heb de laatste aflevering beeldje voor beeldje zitten bekijken vanaf 8.55 minuut. Ineens zie je een beeldje met daarop een pot rode verf, een kwast en een groene enveloppe waar de Mol op staat. Ik weet niet of iemand dit is opgevallen, weet ook nog niet wat dit betekent. Maar vreemd is het wel.

  2. Serieus ik heb dat hele potje niet gezien… misschien omdat ik te veel wil zien.

    Interessante blog… ik denk dat ik nu wel zeker ben van mijn mol😉

  3. De vrijstelling vinden was niet zo moeilijk, dat was heus wel gelukt, ook zonder mol. En zo niet, had de spelleiding hem op een hotelkamer kunnen neerleggen ofzo. Volgens mij heeft het geen zin om je te focussen op deze ‘Marion-theorie’. Ik denk ook dat de mol kon weten in welke kokertjes de -500 zat en daar eentje van opgevist heeft. Dat zou wijzen naar Marit, Tim of William.

    Dat Tim betrokken was bij het vinden van de vrijstelling, kon hij niks aan doen. Hij had immers niet kunnen weten dat zijn partner Frits die zou vinden.

  4. Pingback: Wie is de Mol? 2012 de focus op Liesbeth #widm « mijnzegje

Geef een reactie

