5 reacties op “Wie is de Mol? 2012 wat zit er achter de schermen #widm

  1. Bij afbeelding 3 zit nog iets vreemds..

    Het is vraag 6.
    Antwoord 1 is 6 — 1 + 6 = 7
    Antwoord 2 is 4 — 2 + 4 = 6
    Antwoord 3 is 3 — 3 + 3 = 6
    Antwoord 4 is 2 — 4 + 2 = 6

    Stom toeval? of….. zit hier nog wat achter?

  2. Bij Aflevering 3 gebeurt nog het volgende met het uitwisselen van de mollenboekjes tussen Tim en Liesbeth. Als de tijd om is en Liesbeth klapt het mollenboekje van Tim dicht zegt ze letterlijk: “Ik ben de mol hè.” Dit zegt ze in een aflevering die “Geen Toneel” heet en ze zegt het zo sneaky dat de rest van de bus er geen aandacht aan besteed.
    Verder een heel mooi stuk!

  3. @elies dit had je van de week ook al gepost, ik denk nog steeds dat het puur toeval is, een gewone aflopende reeks. maar ik kan me vergissen.

    @sven dat heb ik ook gezien en gehoord (hoe kan ik het missen, ik kijk elke aflevering 5 keer🙂 ik kom daar zeker nog op terug! en verder dank je wel🙂

Geef een reactie

