10 reacties op “Wie is de Mol? 2012 de kracht van het getal #widm

  1. Wel heel erg gezocht hoor, ik denk dat ’t spel veel eenvoudiger is. Bekijk het nu eens vanuit het oogpunt van de deelnemer(s).

  2. Dat tweede plaatje.. volgens mij zit daar ook nog iets raars in.
    Het is vraag 6.
    Vraag 1 heeft als antwoord 6. 1+6=7
    Vraag 2 heeft als antwoord 4. 2+4=6
    Vraag 3 heeft als antwoord 3. 3+3=6
    Vraag 4 heeft als antwoord 2. 4+2=6

    Vraag 1 valt buiten de boot. Misschien een aanwijzing naar het goede antwoord?

  3. Het is wel een normale volgorde van hoog naar laag, mijn gevoel zegt dat je er teveel achter zoekt. Maar ja, of ik veel recht van spreken heb met mijn theorie🙂
    Ik heb ergens nog eens iets over het getal zes gelezen, maar vond dat niet heel overtuigend. En ja 12e seizoen, 12e mol, ligt weer meer voor de hand, vraag is of het teveel voor de hand ligt…

  4. Beste Niels, niet om het een of ander, maar als je iemand verbetert, doe het dan goed. 1. Wie is de Mol is opgenomen in mei van vorig jaar, tijdens de opnames was Liesbeth jarig, dat zal dus van ze lang zal ze leven niet in maart zijn geweest. Dan nog even een taalkundig dingetje, het is nakijken en checken, het combineren van beide woorden wordt gewoonlijk beschouwd als een taalfout.
    Wel blijven proberen natuurlijk, vallen en opstaan, weet je wel

  5. Pingback: Wie is de Mol? 2012 de focus op Liesbeth #widm « mijnzegje

Geef een reactie

