12 reacties op “Wie is de Mol? 2012 is William de volgende afvaller? #widm

  1. Leuk gevonden. De tekst “The things you’ve said have got me real mad” in het liedje kan ook op William slaan. Hij maakt iedereen gek met wat hij zegt.

  2. Als de muzikale hint nu een nummer uit de musical Tommy was geweest, ga ik mee met deze stelling. Alleen THE WHO vind ik magertjes……

  3. Beter vind ik de stelling: William heeft via de musicals veel bekendheid genoten, dit in combinatie met de uitvoerende van deze muzikale hint THE WHO. Bekend van de rock(musical)opera TOMMY.

  4. John :
    Als de muzikale hint nu een nummer uit de musical Tommy was geweest, ga ik mee met deze stelling. Alleen THE WHO icm met zijn 2e naam TOM vind ik magertjes……

  5. Ik schreef al dat dit het beste was dat ik kon bedenken. Wat Montiz zegt over de tekst is ook niet heel erg gek bedacht, maar ook niet heel duidelijk. Ik vind The Who in combi met Tommy vrij voor de hand liggend. Dan van Musical naar William ook. Derde afvaller, derde naam = Tom, verrassend. Ja sorry, meer kan ik er niet van maken, als je andere opties/kandidaten vermoedt, dan hoor ik dat graag.

  6. Wat ik ergens gelezen heb is dat dit nummer 2 minuten en 04 sec duurt. Toevallig de lengte van Maarten. Vergezocht maar wie weet.

  7. Te ver gezocht: Het nummer komt niet uit Tommy, Tommy is geen musical maar een rockopera, William heeft niet in tommy gespeeld en Tom is niet dezelfde naam als Tom.

    Die van Axel vind ik leuk, en best aannemelijk. Een andere theorie is nog dat het nummer van het album Generation komt uit 1965. Frits is in de jaren 60 geboren, de jaren zestiggeneratie.

  8. Pingback: Wie verlaat donderdag Wie is de Mol? #widm #poll « mijnzegje

    • Maar hoeveel nummers zijn er wel niet van 2.04? Totale willekeur dus. Als dit werkelijk de hint was, vind ik hem niet heel helder. Jammer dat mijn theorie over William overboord kan🙂

Geef een reactie

