2 reacties op “Wie is de Mol 2012? afl. 1 de eerste verdachte #widm

  1. Hmm….de ouwe mollenvanger is weer los! Goeie analyse…dat graven bij dat skelet sloeg inderdaad als een tang op een varken….Op een gegeven moment komt er ook een jaartal in beeld (1975?) en wat woorden…(bij dat servies)….leken mij aanwijzingen of was dat een willekeurige sfeer reportage? Volg je ook de radio en/of internet live?

  2. Nee ik doe niet aan radio, ik volg ze wel allemaal via Twitter en lees het forum.
    Dat jaartal heb ik gemist, kan een geboortedatum zijn, die woorden zijn me wel opgevallen, maar leken me geen verband te houden en achteraf blijk je er dan weer naast te zitten haha.

Geef een reactie

