2 reacties op “Hoogspanning

  1. Ik zeg je: die hele privatisering van de energiemarkt is zo goed nog niet. Veel te veel cowboys zijn er actief en bovendien: je hebt geen flauw idee hoeveel je écht betaalt én hoeveel je zou kunnen betalen. Blijkbaar zijn er nogal wat mogelijkheden om de prijzen naar beneden te schroeven.
    En ongetwijfeld zal Greenchoice op een vergelijkbare manier te werk gaan als je binnenkort misschien weer gaat overstappen. Vooralsnog ben ik in ieder geval tevreden met Greenchoice. Groot voordeel dat nog niet genoemd is: zij investeren tenminste niet in de kolencentrales.

    • en ook niet in kernenergie, ook een voordeel🙂
      vind het ook leuk dat je kunt beleggen in windparken, hoewel dat op zich niet betrouwbaar klinkt🙂
      en ja zij zullen ook wel agressief klantjes terug proberen te krijgen, ik hoop het niet, maar dat hoopte ik van Nuon ook niet, viel me best tegen, jammer.

Geef een reactie

